Knock-out dressyr!

Hej alla underbara! <3

Kanske inte världens finaste väder, men det förstör iaf inte min över glada min idag ! :D

jag kanske ska berätta varför också? XD

Jag vet inte om ni har hört talas om knock-out dressyren som Malmö RK anmält sig till? både ett ponny& häst lag :D

Antagligen så kommer jag & Frederikke o kanske Ellen få vara med i ponnylaget med våra ponnysar (Ellen kommer kanske låna ponny), asså så ´sjuukt kul!

Jag har pratat med tidigare ägare till Lucy och hon är utbildad t.o.m LB hoppning & dressyr och har tjort LB:1 programmet helt utan problem ett flertal ggr :D

Och morfar gick med på att jag fick göra det! Man måste ifs ha grönt kort,men jag är 12 så jag får låna .
DEt här kommer bli riktigt kul, dock måste jag fixa någon som kan köra ni vet ingen som har E kör kort ? Ni kan isf få hänga med o titta o kanske hjälpa till :)

Nu behöver jag bara..

*Svart kavaj
*Läder stövlar
* nummer sak x)

Kanske behöver :

*Större stigbyglar ( har ett par globus men de är junior så kanske försmå x) )



Någon som har kavaj jag skulle kunna få låna ? ^^

Kommentarer
Postat av: linn

Lycka till !

2011-07-28 @ 22:07:34
URL: http://www.ponnysatsning.devote.se
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-07-29 @ 11:25:44
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: Emilia

linn: tack =)



elin : tack :)

japp allt är bra med mig :D

2011-07-29 @ 22:38:07
URL: http://sommarponnys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0