försöker ...

Som några kanske hört/läst så har jag haft det väldigt svårt med Lucy.

Just nu vet jag knappt vad som händer och jag har de svåraste besluten som en ponny ägare någonsin kan ta framför mig.

Det känns inte som jag och Lucy passar varandra kunskaps och nivå mässigt , jag har börjat satsa högre och kan mycket mer än vad hon är beredd att göra.

Lucy skulle behövt komma till en liten ryttare som precis ska flytta steget upp till c ponny, en sån söt liten ryttare som behöver en lugn men ändå envis ponny som hon/han kan lära sig av. Jag har för höga krav för att vi ska kunna fortsätta som normalt.

Jag vill så småning om kunna börja tävla lokalt och klättra uppåt i klasserna, jag har högre mål och högre krav.
De målen & kraven håller inte hon till.

Så nu under ett tag ska jag försöka komma fram till beslutet om jag ska sälja och köpa en d ponny med högre kapacitet som är något yngre, eller försöka fortsätta utan att komma någon vart.

Jag tror att även några andra ser att vi inte passar ihop längre, så allt är upp till mina tankar ochm ina beslut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0